Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yön. Başkanlığı
  • Rize Valiliği

AFAD İl Müdürlükleri

Rize İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Rize İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Rize İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • KURUMSAL
    Hakkımızda İl Müdürümüz İl Müdürlüğünün Görevleri Teşkilat Şeması Etik Kurulu Hakkımızda Kamu Hizmet Standartları
  • FAALİYETLERİMİZ
    Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    Mevzuat Afet Raporları Planlar İl Planları Sözlükler KBRN Sivil Savunma Afete Hazır Türkiye Afişler ve Broşürler Afet Haritaları Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası) Son Depremler
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Foto Galeri
  • İLETİŞİM
    İl Müdürlüğü İletişim Bilgi Edinme
°C
21
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • Etik Kurulu
    • Hakkımızda
    • Kamu Hizmet Standartları
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • KBRN
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme
 

Kamu Hizmet Standartları

26.12.2023
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvuruların Cevaplandırılması İşleri 1-    Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresi 30 GÜN
2-    Başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin ünvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasının bulunduğu dilekçe
2 Bilgi Edinme Talebi 1- Elektronik ortamda başvuru olursa; 15 GÜN (Bilgi veya belgenin başka bir kurumdan istenmesi veya başka bir kurumun görüşünün alınması gerekmesi durumunda 30 GÜN)
* T.C. kimlik numarası, e-posta adresi, ikamet, işyeri adresi, cevabı nasıl istediği (yazılı-elektronik)
2- Dilekçe ile başvuruyor ise;                                 
*  Mutlaka imzalı dilekçe
*  Avukat vasıtası ile müracaat edilmesi durumunda mutlaka vekaletname
3- Başvuru sahibi tüzel kişi ise;                                * Tüzel kişinin ünvan ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçe
3 Öğrenci Staj     Başvuruları 1-   Dilekçe                                                                  2-     Staj Başvuru Formu                                            3-  Kimlik Belgesi                                                      4-  Öğrenci Belgesi                (https://kariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden başvuru yapılabilir.) 7 GÜN (Sistem Üzerinden Yapılan Başvurularda Staj Takvimi içerisinde)
4 Hukuki Görüş Talebi Talep yazısı ve varsa ekleri, ilgili evraklar 30 GÜN
5 İdari Yargı Usul Kanunu uyarınca yapılan başvurular Avukattan; Talebin tabi olduğu yasal süre
1-    Avukatlık Belgesi
2-    Vekaletname
3-    Başvuru Dilekçesi
6 Emekli veya görevden ayrılan ve kadro derecesi 1,2,3 olan personelin kendisi ile birinci derece yakınlarına pasaport alabilmesive temdit ettirebilmesi işlemleri
1-Dilekçe
2-Fotoğraf
10 GÜN
7 Naklen tayin talebi Dilekçe ve ekinde; 30 GÜN
Kişinin halen görev yaptığı kurumu ve görevini belgeleyen evraklar
8 KPSS sonucuna göre açıktan personel atanması
1- Dilekçe
2-Öğrenim belgesinin aslı yada tasdikli örneği
3- Sabıka kaydı
4-Nüfus cüzdanı örneği
5- İkametgah belgesi
6- Erkek adaylar için askerlik belgesi
7- 12 adet fotoğraf
8- Sağlık Kurulu Raporu
9- Kadro için istenen diğer şartların belgeleri (ehliyet, sertifika vb.)
1-2 AY
9 Muvafakat İsteme İşlemleri İsteyen kurumun resmi yazısı 30 GÜN
10 Emekli veya
görevden ayrılan eski personelin
hizmet belgeleri ile mevcut dosyasındaki belgelerin aslı veya fotokopi talepleri
Yazılı müracaat 10 GÜN
11 Daire ve Müessese Sivil Savunma Planı
İnceleme ve onay işlemleri
İlgili Kaymakamlıktan ya da planı yapan kurumdan üst yazı ve eki onaylanacak planlar 10 GÜN
12 Deprem, Yangın ve Tahliye Tatbikatları Talebi Yazılı başvuru Talebi yapanın istediği süre içinde (Diğer eğitim ve tatbikat taleplerinin karşılanma sürecine göre)
13 Temel Afet Bilinci ve Halk Eğitimi Talepleri Yazılı başvuru Talebi yapanın istediği süre içinde (Diğer eğitim ve tatbikat taleplerinin karşılanma sürecine Göre)
14 Afetler ile ilgili Afiş, Broşür ve Yayın talepleri Talep edenin yazılı veya şahsi başvurusu 10 GÜN
       
  Gönüllülük Başvurusu     E-Devlet Üzerinden Aynı Gün
 
15
 
16 Sivil Savunma Planları yapacak
kurumların bilgi isteği (Klavuzluk-hassas bölge
kademleri-protokol vb. konularda)
Yazılı başvuru 10 GÜN
17 Plan (Sivil Savunma- SHOP vb. planlar) yapacak kurumlara bilgi desteği Yazılı ya da sözlü başvuru 10 GÜN
18 Sefer Görev Emirli araçların devri ve SGE'lerin kaybı halinde yapılacak
işlemler
Başvuru sahibinden alınacak dilekçe ve eki
1- Araç ruhsat fotokopisi
2-Sefer Görev Emri
3- Nüfus cüzdanı fotokopisi
4- Noter satış sözleşmesi
5- Takip eden var ise vekaletname
10 GÜN
19 Çevresel Etki Değerlendirme
(ÇED) raporlarına esas olacak, İl Müdürlüğümüz raporunu hazırlamak
İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü ya da Çevre ve Şehircilik Bakanlığından gelecek üst yazı ve eki ÇED başvuru dosyası Yazıda belirtilen süre içinde
20 Ödeme Talepleri Fatura ve ilgili belgeler 15 GÜN
21 Afetzedelere Yardım Yapma Talebi Yazılı ya da sözlü başvuru 15 GÜN
22 Vatandaşın afet tehdidine ilişkin müracaatı Yazılı ya da sözlü başvuru Dilekçenin verildiği / Haberin telefonla alındığı gün
23
Hak Sahipliği İşlemleri                
 * Talep ve Taahhütname Verme Süreci
Afetzede isim listelerinin İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığınca onaylanmasından sonra ilgili köy ve mahalle muhtarlıklarında çıkılan ilan süresi içerisinde; İlgili afetzedelerin;
1- Muhtarlıkça onaylı talep ve taahhütname,
2- Mülkiyet Belgesi (tapu kaydı vs.)
3- Talep ve taahhütname verecek kişinin bir adet      nüfus cüzdanının fotokopisi (önlü-arkalı).
60 GÜN
Talep ve taahhütname verenlerin durumları Mahalli Hak Sahipliği İnceleme Komisyonunca incelenerek hak sahibi kabul edilenler ve edilmeyenler İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının onayına sunulur.
24
Hak Sahipliği İşlemleri             
* Hak Sahipliğine İtiraz İşlemleri
İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığınca hak sahibi kabul edilmeyenlere hak sahibi kabul edilmedikleri tebliğ işleminden sonra15 gün için itiraz dilekçesi verilir. İtiraz edenlerin durumları Komisyonca tekrar incelenir. 15 GÜN (Tebliğ işleminden sonra 15 gün içinde itiraz dilekçesi verilir.)
25 Hak Sahiplerinin Borçlandırma İşlemleri
Hak sahibi kabul edilenlere ilgili köy ve mahalle muhtarlığınca çıkılacak ilandaki süreler içerisinde ilgili bankaya giderek borçlandırma işlemlerini yapması istenir.                                                            Bankaca;                                                                      1-    Hak sahibinin nüfus cüzdanının aslı            
2-    Kefil (Kefil yoksa muhtar veya azalarının imzası)
3-    20 yıl vadeli açık borçlandırma senetleri imzalanması istenir.
60 GÜN
26 Hak Sahipliği ile İlgili Her Türlü Bilgi ve Belge Talebi Dilekçe ile müracaat 15 GÜN
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgeler dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanamaması bazı hizmetlerin veya yukarıda tabloda bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri : Valiliği
Adı : Mehmet Salih AVCI Adı : Murat ÖZTÜRK
Ünvanı : İl Müdürü Ünvanı : Vali Yardımcısı
Adres : Güneysu Karayolu 2. Km. Güneysu Cad. No.25 Akarsu Köyü Merkez/Rize Adres : Eminettin, Cumhuriyet Cd., 53100 Merkez/Rize Merkez/Rize
Tel : 0464 217 43 00 Tel : 0464 213 06 11
Belge Geçer : 0464 217 09 19 Belge Geçer : 0464 213 06 26
e-posta : rizemdr@afad.gov.tr e-posta : rize@icisleri.gov.tr
DİKKAT: Müdürlüğümüzce taleplerinde gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında 2009/15169 Sayılı "Kamu hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik"in 9'uncu maddesi uyarınca işlem yapılacaktır.

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • İl Müdürümüz
  • İl Müdürlüğünün Görevleri
  • Teşkilat Şeması
  • Etik Kurulu
  • Hakkımızda
  • Kamu Hizmet Standartları

FAALİYETLERİMİZ

  • Projelerimiz

E-KÜTÜPHANE

  • Mevzuat
  • Afet Raporları
  • Planlar
  • İl Planları
  • Sözlükler
  • KBRN
  • Sivil Savunma
  • Afete Hazır Türkiye
  • Afişler ve Broşürler
  • Afet Haritaları
  • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
  • Son Depremler

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Foto Galeri

İLETİŞİM

  • İl Müdürlüğü İletişim
  • Bilgi Edinme
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • Etik Kurulu
    • Hakkımızda
    • Kamu Hizmet Standartları
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • KBRN
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme

© 2024 Rize İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız